Освітні програми, що реалізуються в закладі освіти
- Нова редакція Освітньої програми на 2024-2025 н.р. Нова редакція Освітньої програми 2024-2025 (1)
- Освітня програма ЗДО комбінованого типу № 162 ЗМР у 2024-2025 навчальному році
- Програма “Українське дошкілля” – визначає завдання і зміст розвитку дитини віком від двох до шести років через призму Базового компонента дошкільної освіти в Україні. Розгляд кожного вікового періоду розпочинається розділом «Психологічна характеристика дитини», в якому надані вікові характеристики розвитку. Це дає змогу вихователеві орієнтуватись на психологічні особливості розвитку дитини. У програмі визначено завдання і розмах напрямків роботи з дітьми, а саме: фізичний розвиток, соціально-моральний, пізнавальний розвиток, мовленнєвий розвиток, художньо-естетичний, креативний розвиток та емоційно-ціннісний розвиток
- Комплексна програма розвитку дітей дошкільного віку з аутизмом “Розквіт” ,розроблена з урахуванням сучасних тенденцій щодо інклюзивної освіти дітей з особливими потребами, а також – новітніх підходів до навчання та розвитку дітей з розладами аутичного спектра. Комплексна програма складається з семи розділів, які охоплюють освітні лінії: «Дитина в соціумі», «Мовлення дитини», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Дитина у світі мистецтва», «Гра дитини», «Здоров’я та фізичний розвиток (як частина освітньої лінії «Особистість дитини»), а також розділ «Розвиток соціально-побутових навичок», який є надзвичайно актуальним в контексті системного впливу на формування дітей, які мають розлади аутичного спектра.
- Програма розвитку дітей дошкільного віку із затримкоюпсихічного розвитку від 3 до 7 років. “ВІКОНЕЧКО”,розроблена для навчання та виховання дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку,розкрито сутність психомоторного, пізнавального,мовленнєвого, соціального розвитку та конструкторської діяльності дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку. З’ясовано ключові освітні завдання,розкрито зміст педагогічної роботи надано поради батькам та визначено орієнтовні результати освітньої роботи з дошкільниками із затримкою психічного розвитку різних вікових груп.