Структура та органи управління закладом
-
Назва освітнього закладу |
Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу № 162 «Ведмедик»
Запорізької міської ради (скорочена назва: ЗДО комбінованого типу № 162 ЗМР) |
Юридична адреса освітнього закладу |
69005, м.Запоріжжя, бульвар Центральний, 17А
телефони (061) 226-85-30, (061) 226-84-94 |
Тип освітнього закладу |
комбінований |
Організаційно-правова форма |
комунальна |
|
Засновником (власником) ЗДО комбінованого типу № 162 ЗМР є територіальна громада міста Запоріжжя в особі Запорізької міської ради.
Органом управління ЗДО комбінованого типу № 162 ЗМР є: Департамент освіти і науки Запорізької міської ради та його відокремлений структурний підрозділ – Центральний відділ освіти департаменту освіти і науки Запорізької міської ради
Департамент освіти і науки Запорізької міської ради: Адреса: 69037, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України 39 Б,
тел.224-08-35
Центральний відділ освіти департаменту освіти і науки Запорізької міської ради:
Адреса: 69035 Запорізька область, м. Запоріжжя,
пр. Маяковського, буд. 4
Телефони: 226-25-88, 226-29-08 |
Інформація про керівника освітнього закладу |
Директор СОЛОВ’ЯН Юлія Леонідівна
Керівник закладу освіти здійснює безпосереднє управління закладом і несе відповідальність за освітню,фінансово-господарську та іншу діяльність закладу освіти. Є представником закладу освіти у відносинах з державними органами, органами місцевого самоврядування, юридичними та фізичними особами і діє без довіреності в межах повноважень, передбачених законом та установчими документами закладу освіти
Керівник закладу:
- відповідає за реалізацію завдань дошкільної освіти, визначених Законом України “Про дошкільну освіту”, та забезпечення рівня дошкільної освіти у межах державних вимог до її змісту і обсягу; розпоряджається в установленому порядку майном і коштами, відповідає за дотримання фінансової дисципліни та збереження матеріально-технічної бази закладу;
- приймає на роботу та звільняє з роботи працівників;
- видає в межах своєї компетенції накази та розпорядження, контролює їх виконання;
- формує штатний розклад в межах затвердженого фонду заробітної плати та подає його для затвердження до Департаменту;
- контролює організацію харчування та медичного обслуговування дітей, організацію корекційно-відновлювальної роботи;
- відповідає за стан педагогічної та виховної роботи;
- затверджує правила внутрішнього трудового розпорядку, посадові інструкції працівників за погодженням із профспілковим комітетом;
- забезпечує дотримання санітарно-гігієнічних, протипожежних норм і правил техніки безпеки, вимог безпечної життєдіяльності дітей і працівників;
- контролює відповідність застосованих форм, методів і засобів розвитку, виховання і навчання дітей їх віковим, психофізіологічним особливостям, здібностям і потребам;
- організовує різні форми співпраці з батьками або особами, які їх замінюють.
|
Інформація про вихователя-методиста освітнього закладу |
Йованович Тетяна Лазарівна – вихователь-методист:
- здійснює методичне керівництво освітньою діяльністю педагогічного колективу дошкільного закладу;
- організовує розроблення перспективних планів роботи дошкільного закладу (на рік, квартал, місяць тощо);
- забезпечує умови для ефективного педагогічного процесу, фізичного та психічного розвитку дітей;
- сприяє реалізації диференційованого підходу до дітей, виявленню їхніх індивідуальних особливостей, задатків, обдаровань, розкриттю здібностей, таланту, впровадженню педагогіки співробітництва, особистісно орієнтованої освіти;
- надає методичну допомогу педагогічним працівникам, зокрема, допомагає їм складати плани освітньої роботи з дітьми, коректує ці плани, стежить за їх виконанням;
- організовує роботу творчих груп педагогів дошкільного закладу з метою аналізу перспективного педагогічного досвіду, розроблення моделей планування та проведення освітнього процесу, організації різних видів і форм діяльності дітей, методичних рекомендацій для педагогів і батьків, зразків наочно-дидактичного матеріалу та іншого навчально-методичного забезпечення;
- вивчає й узагальнює перспективний педагогічний досвід, поширює його серед педагогів;
- консультує батьків або осіб, які їх замінюють, з питань розвитку, виховання та навчання дітей;
- налагоджує співпрацю із загальноосвітніми навчальними закладами на рівні дитячих і педагогічних колективів для забезпечення наступності між дошкільною та початковою ланками освіти.
|